page picture exyphrethsh pelatwn seminario

Γενικές Πληροφορίες

Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης στους πελάτες είναι ίσως η πιο απαραίτητη προϋπόθεση για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα μιας επιχείρησής. Το πρόγραμμα παρουσιάζει τα θεμελιώδη στοιχεία που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών και εξηγεί πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Επιπλέον, περιγράφει πώς μια επιχείρηση μπορεί να εξελίξει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών της στο υψηλότερο επίπεδο

Δεξιότητες και Γνώσεις

Τα μαθήματα αυτά αφορούν το προσωπικό λιανικής πώλησης, τους εργαζόμενους στον τομέα της φιλοξενίας και τους δημόσιους υπαλλήλους που θέλουν να γίνουν ειδικοί στην άριστη και αποτελεσματικότερη παροχή εξυπηρέτησης πελατών.

Στόχος του σεμιναρίου

Το πρόγραμμα περιγράφει τον ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας, στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και του δημόσιου τομέα. Eπίσης, εξηγεί τα στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθούν σχετικά με αυτούς τους τομείς.

Μοριοδότηση

Το πρόγραμμα προσφέρει Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες Επαγγελματικής Κατάρτισης ECVET. Το πρόγραμμα 450 ωρών πιστώνει 22,5 ECVET. Το πρόγραμμα δίνει τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών. (NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4589 Αρ. Φύλλου 13).

Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς και επιστημονικούς συνεργάτες δημοσίων ΙΕΚ ή/και ΣΔΕ ή/και σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ.

Συνοπτικές Πληροφορίες

  • Διάρκεια προγράμματος : 9 μήνες
  • Βεβαίωση : ναι
  • ECVET (μοριοδότηση) : 22,5
  • Γλώσσα Προγράμματος : Ελληνικά

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα ενδιαφέροντος ώστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.